Beauty and the beast. Sau pe romaneste, povestea lui Smart Mix Pro. Bonus: smoothie de vara cu pepene

Standard

DSC_8352

Cine mă cunoaște știe deja că dezvoltasem o pasiune arzătoare pentru blenderele de mare putere și eram în focurile căutărilor pentru cel mai nou membru al familei mele de gadget-uri pentru bucătărie. Întâmplarea (mai bine zis munca de consultanță….) făcu însă o mare gaură în timpul meu alocat chestiunilor personale și nu am mai apucat să-mi continui obsesiile….daaaaaaaar, PAM PAM Andie a trântit un garage sale care mi-a împlinit cel mai fain vis ever. Și-am încălecat pe portofel și-am adoptat un SMART MIX PRO aka za best smoothie maker ever. Cei 2,5 cai putere scot și viața din fructe și legume și le face cremoase dincolo de orice imaginație posibilă. Desigur că nu face doar smoothie, dar de 3 zile eu numai cu asta mă ocup pentru că nu ma pot opri din gustat combinații noi și răcoritoare (pentru că da, blenderul ăsta pulverizează și gheața like no other) mai ales că urăsc de moarte veșnicele limonade oribile și fade, servite vara la terase.

Soooooooo, să punem cruce limonadei cu helas sau cu lămâi de 15 lei kilu și să-i dăm cu fructe românești, în cel mai bun smoothie neaoș:

  • 1 felie babană de pepene roșu, de la frigider – semințele scoase, decojit și hăcuit ca din topor;
  • 1 felie babană de pepene galben aromat, de la frigider sau congelator – semințe scoase of course, fără coajă, de asemenea tăiat cum dă Domnu’ (vă recomand să tăiați felii de pepene , să le faceți cuburi mari și să le congelați în punguțe, astfel puteți trânti câte o pungă înghețată direct în blender sau robot fără să mai adăugați extra gheață);
  • 1 piersică – fără sâmbure, eu i-am scos și pielița pentru că un oarecare locatar nu o tolerează (NOT ME!);
  • 2 linguri fulgi de cocos deshidratați, fără zahăr;
  • 1 lingură seminte decorticate de cânepă;
  • 1 linguriță seminte de chia;
  • câteva frunze de busuioc și mentă.

Buz buzzzz și finito, micul dejun e gata, răcoritor și mega gustos. Fără zahăr adăugat, fără miere, fără îndulcitor. Așadar pregătiți-vă, căci urmează un flux imens de rețete de smoothie, poate poate vă hotărâți și voi să începeți ziua altfel decât pâine prăjită cu dulceață sau cereale cu lapte.

V-am pupat.

PS: Conținutul acestui articol nu reprezintă reclamă, nu am fost recompensată în nici un fel pentru a-mi exprima opinia în legătură cu blenderul utilizat, el fiind achiziționat de mine, pentru uzanța proprie și personală.

v21

Hai zi ceva!

