Caserola de serviciu: Salata de linte cu dressing de mustar

Standard

v9

Eu zic să vă obișnuiți, caserola de serviciu o să fie din ce în ce mai prezentă printre voi! Nu cred c-o să fie cu bănat, mai ales dacă vine cu o puzderie de arome și culori dar mai ales, cu calorii sănătoase. Azi, o banală dar foarte gustoasă salată de linte pentru care am muncit fix 10 minute într-o dimineață, respectiv pe la 07.22, în timp ce c-o mână tocam ridichile, cu cealaltă strecuram cartofii de apa în care au fiert, cu piciorul drept scoteam vasele din mașina de spălat lăsate așa de cu seara în care am adormit la 21.15 și cu cel stâng… ei bine, încercam să țin naibii föhnul drept și să-mi usuc părul. Deci e doable să-ți încropești prânzul în timp ce te speli pe dinți, trucul e să ții ochii deschiși, mai ales dacă ai vreun cuțit în mână!

So, se taie 2 cartofi violeți și se pun la fiert în apă cu puțină sare. Între timp, într-un bol încăpător se amestecă o lingură ulei de măsline de bună calitate, o linguriță muștar de Dijon, 2 lingurițe boabe de muștar marinate în vin sau bere (eu am luat de ambele de la Lidl, marca Deluxe, very yummy) și gata dressingul. Peste el se trântesc: cartofii fierți, o cutie de linte maro bine scursă – cam 340 grame (eu una o pun în sită și-i dau și-un jet de apă), 4-5 roșii cherry tăiate în sferturi, 4-5 ridichi feliate cum îți vine,  4-5 măsline verzi (eu am avut unele umplute cu ardei și marinate în ceva ierburi). Sare de himalaya și piper sichuan, după gust. Pam pam, friday lunsh is good to go! See ya!

Hai zi ceva!

