Caserola de serviciu: Salata de varza rosie, telemea de bivolita si patrunjel

Standard

 

DSC_4613It’s back people, caserola de serviciu de întoarce mai colorată ca niciodată! Azi (mă rog, aseară, după BakeOff România și c-un chef nebun de stat degeaba) e cu juma de varză roșie mică, tocată fâșii, un morcov dat prin răzătoarea mare, o legatură de pătrunjel tocată ca din topor, 100 de grame de telemea de bivoliță tăiată cubulețe, 1/3 linguriță semințe de chia și 2 lingurițe semințe de susan crude. Și-un dressing simplu dintr-o lingură de ulei de măsline extra virgin de calitate (eu folosesc acum Costa D’Oro Integrale), 1 linguriță suc de lămâie proaspăt stors, sare de himalaya și muuult piper de sichuan (sau după gust, pentru oameni normali…). Se amestecă și se îndeasă în caserolă. A doua zi, se îndeasă pe gât, cu felii de pâine cu maia = awesome light & healthy lunch. Ceea ce vă doresc și vouă!

Vreau să profit de ocazie și să vă spun că mi-am comandat pâine de la Mama Pan și am rămas profund impresionată! Pe lângă faptul că produsele sunt foarte bune (really, încercați și dulciurile – cornulețe cu nucă/magiun de prune, sărățele, plăcintă cu mere dietetică și pâinea…..ah pâinea….un vis…) livrarea a fost promptă, produsele ambalate frumos și așezate în sacoșele de hârtie, plus declarație de conformitate pentru tot ce am primit. Nu am fost recompensată în nici un fel pentru a scrie această părere, este pur și simplu o recomandare pe care o fac cu drag, după e mă conving de calitatea unor produse autohtone. Merită să înlocuiți clasica pâine de comert cu așa ceva, aportul nutrițional este de necontestat iar înainte de-a primi comentarii legate de prețuri, vă spun că 2 felii sunt arhisuficiente de persoană, pâinea fiind foarte densă și sățioasă.

PS: Pentru varianta vegană, puteți omite brânza telemea.

PS2: Ar merge și cu ou fiert. Și noodles. Sau cous-cous. În ultimele două cazuri, fără pâine because vine vara deci jos șuncile de la Crăciun…sau de la pâine🙂

Hai zi ceva!

