Insalatissime de casa. Adicatelea salata de ton cu toate legumele gasite prin casa

Standard

v7

Seara, destul de târziu, coafura rezistă dar stomacul nu! Și ce să faci când ți se oferă cu drag o conservă de insalatissime de-aia Rio Mare something something, după ecoul răvășitor al ghiorăiuturilor macabre de mațe goale? Păi o mănânci desigur și constați că nu e tocmai cel mai nașpa lucru ever, așa cum te-ai fi așteptat de la ceva vine dintr-o conservă… Cu toate astea însă, promiți solemn că o să faci și tu salata asta acasă, și prin „faci” we mean not buy from Mega!

Zis și sălățit dară! Într-un bol, se combină tacticos o conservă de fasole kidney roșie (bine scursă și spalată sub jet de apă), 4-5 linguri pline de porumb, tot de la conservă, scurs de zeamă (mare atenție că majoritatea conțin zahăr adăugat), un lujer de apio tocat, un ardei capia roșu tocat cubulețe, 2-3 linguri de mazăre (eu am avut congelată, pe care am opărit-o 3 minute în apă clocotită cu sare), vreo 5 roșii cherry tăiate în 4, o lingură de ulei de măsline extra virgin de calitate (eu folosesc acum Costa D’Oro Integrale, i love it), sare de himalaya și piper sichuan din belșug, câteva picături de zeamă de lămâie (după gust, eu cred că am pus 1/2 linguriță) and last but not least, o conservă de ton de calitate. Nu, nu de aia la 3 lei, nici la 6 lei. Una la care tonul să fie bucăți, nu „cat food”, cum îmi plae mie să zic. Mix and stuff your face.

PS: Merge de minune și un dressing de ulei de măsline + o linguriță de muștar de dijon (sau muștar cu boabe întregi) + zeamă de lămâie + sare și piper. Sau varianta mai picantă, ulei de măsline + ceva iute gen puțină harissa, 1/2 linguriță gem de ardei iute sau câteva picături de sriracha.

Hai zi ceva!

