Farfalle integrale cu broccoli si un super pesto mai neconventional

Standard

v4

V-am intrigat, huh? Ziceți sincer, nu tre să ne ascundem! Bine atunci, hai că încep eu. M-a trântit așa de-odată la început de an (as usual actually, unii au new years resolutions, eu am new years vegan behavior) un chef de mâncat legume. Și știți cum e, dacă te lovește, you go with the flow, că nu-i lucru de șagă… Așadar, my new found vegan alter ego m-a îndemnat să bag la chopper o legătură babană de pătrunjel, cu 5-6 fire de mărar – ambele tocate ca din topor, o mână de alune de pădure crude, vreo 5-6 linguri de suc proaspăt stors de grapefruit alb (că n-am avut lămâie dar așa nu-mi pare rău căci aroma e mai interesantă și acreala nu așa intensă), 5 căței de usturoi marinați feliați (opțional), un cățel de usturoi proaspăt ras, vreo 20-30 de ml de ulei de măsline integral (sau cât vreți ca să ajungeți la consistența dorită), sare de himalaya și piper sichuan după gust. Buzz-buzz and finito, we got pesto!

DSC_3890

Nu mi-a venit să cred cât de bun a ieșit smacul ăsta verde și instant m-am repezit la dulapul cu carbohidrați, căutând frenetic punga de paste integrale. Sau nu… Nu. Alter ego-ul meu a făcut asta! Jur! Să revenim însă… 75 de grame de paste nefierte sunt mai mult decât suficiente pentru o persoană așa că le-am fiert al dente în apă bine sărată  și spre final (ultimele 2 minute) am adăugat floretele de la jumătate de broccoli. Am scurs chestiile astea și am trântit peste ele o lingură zdravănă de pesto alla Rookie and it was a match made in heaven! Le-am băgat rapid în caserolă, nu care cumva să le mănânc la 11 noaptea, deși mult n-a fost… Desigur că puteți face rețeta asta la ore mai rezonabile și să vă bucurați de splendoarea ei cât pastele sunt calde. Desigur că puteți rade ceva parmezan peste, dacă vreți ceva în plus. But nope, not me, vegan Rookie le-a luat la birou și le- mâncat la temperatura camerei and still they were the best green thing ever!

DSC_3887DSC_3881

Hai zi ceva!

