To do & eat list vara 2015

Standard

DSC_3333

1. Mai recitește articolul ăsta, știi tu pentru ce, you bad bad baaaaaaad fatso!

2. Mâncat (desigur, nu dintr-o singură ședere) tot meniul de la Pescăria lui Matei, din Agigea. Ză salata de icre de știucă is awesome! Și midiile în sos de vin. Și hamsiile. De restul urmează să vă spun mai spre toamnă.

3. De învățat să fac salată de icre de știucă la fel de bune ca la Pescăria lui Matei, and that’s a must!

4. Vacation planning. Nu știu unde, dar vara asta tre să îmi încarc bateriile undeva. La cum se întrevede situația, posibil Turcia. Ah damn, de făcut pașaport! Mi-e lene. Asta e, oricum am planificată muncă toata vara.

5. Strâns fonduri pentru un Vitamix. Sau Blendtec. Haven’t decided yet. Mai prospectăm piața, că doar balanțele nu iau decizii așa ușor. Mi-a luat 2 ani să citesc despre mașini de spălat înainte să mă decid la una.. Nu vreau să mă gândesc cum o fi dacă m-oi mărita vreodată….

6. I see smoothies, and sorbet, and oh-so-creamy vegan & raw soups dacă blender de 1500W….

7. Găsit și revăzut toate episoadele din „Licence to Grill” întrucât prevăd (a.k.a. sper) curte și grătar în viitorul semi-apropiat.

8. Relut seria provocărilor lui Rookie, că deja am stat prea mult degeaba.

9. Cică mai merge să îmi iau trimitere de la medicul de familie fără card de sănătate până prin august? Please oh please let it be că  mi-e lene să caut cardul și să mă deplasez.

10. Buei, ce-i cu atâta lene?! Spank, spank! Nu spank, că se înțelege altceva… Cum se traduce în litere o palmă peste ochi fără să sune naughty? Aștept răspunsuri, vă rog!

11. Porumb. Rețete cu mult porumb proaspăt. Copt, fiert, la grătar, în salată cu somon afumat, verdețuri și dressing de iaurt cu mărar, în omletă, în risotto milanese, în hush puppies (nu știu de ce aș porci chestia asta cu o traducere îm română așa că nu mă judecați!), în salsa cu roșii bine coapte, avocado și ardei iute, în chowder de vară cu creveți, în pancakes dulci sau sărate. Și mai bine mă opresc că îmi plouă în gură. Mai multe idei aici.

12. De încercat și perfecționat rețeta de ouă divorțate. Da, ați citit bine. Nu știu încă foarte multe despre asta, doar că e ceva de origine mexicană, dar mi se pare prea haioasă denumirea ca să nu aprofundez problema în detaliu.

13. I-am furat unui prieten o știucă. Mă rog, impropriu spus furat, a lăsat-o la mine nu contează cum și eu am băgat-o în congelator și am uitat de ea. O mai văd când îmi scot câte o mână de afine sau o pungă de ardei copți și mereu spun că trebuie să o gătesc și să-l invit la masă. Gotta do that. Nu știu cum o să fie carnea acum că necesită decongelare dar așa aș vrea să o trântesc pe grătar și să fac o salsa de vară lângă. Ce știți, știuca merge pe grătar sau e fragilă? Dacă nu, mă conformez și o fac la cuptor, întreagă și umplută cu bunătățuri (legume, ierburi, lâmăie)…

DSC_3351DSC_3357

 

 

Hai zi ceva!

