Kitchen queries: pisca urzicile la spalat?

Standard

20150517_121210

Bună ziua dragi cititori! Iacătă că inaugurăm cu mare fast o mini categorie de tips & tricks după ce am regăsit în căutările de pe blog niște mici întrebări ale celor care-au ajuns la mine printr-o minune a sorții. Așadar, pentru liniștea mea, a celor care au scris acești termeni de căutare și a tuturor celor rookie în ale bucătăriei, să dăm deci glas răspunsurilor, așa cum mă pricep eu mai bine, mai corect și mai complet.

Azi, despre urzici. Cică întreabă cineva dacă urzicile pișcă atunci când le spălăm. Răspunsul este simplu: DA. Urzicile mici pe care le spălăm bine înainte de a le fierbe pișcă. Acum depinde și de sensibilitatea și degetele fiecărui individ, dar personal cred că urzicile pișcă orice ființă care se aventurează în a le atinge. Unele urzici mai pișcă și după fierbere. Cu toate acestea, vă sugerez  să folosiți mănuși chirurgicale, așa cum am făcut și eu la prima mea întâlnire cu urzicile și vă garantez că n-o să aveți nici o problemă. Și dacă aveți parte de niște urzici mai a naibii, care pișcă chiar și prin mănuși (yes, it’s possible), măcar consolați-vă cu gândul la mâncarea-to-be, cremoasă, cu smântână, ou ochi sau poșat, mămăliguță și mujdei de usturoi și timpul o să treacă mai ușor!

PS: nu cred că mai este necesar să adaug faptul că și urzicile mature piscă, nu?!

PS2: Dacă acum vă întrebați cine ar culege urzici mature, vă anunț că ele sunt bune pentru ceai.

One response »

  1. Pingback: Kitchen queries: cum macin alune? | RookieFood(ie)

Hai zi ceva!

