Caserola de serviciu: salata de fasole rosie cu avocado, tofu si dressing cu mustar

Standard

DSC_2803

Da oameni buni, obsesia continuă. Nu mă întrebați cum am reușit să scot deja 2 idei de caserole de serviciu (pe care le puteți vizualiza aici și aici) care să conțină fasole dar tre să recunosc totuși că e cea mai simplă și rapidă soluție la îndemână și disponibilă în cămară. Așa s-a întâmplat și azi, când, într-un castron mare, am pus 1 linguriță de muștar franțuzesc integral (cu semințe), o lingură de ulei de măsline extra virgin și puțină sare de Himalaya, amestecând bine acest dressing. De ce am început cu el? Că mi se pare inutil să mai murdăresc aiurea un vas pentru această operațiune, plus că pot adăuga direct restul ingredientelor după care să amestec fără grijă: o cutie de fasole roșie Kidney fiartă (scursă, spălată ușor și zvântată de excesul de apă), un ardei capia roșu tocat, un avocado bine copt, tăiat cubulețe, 100 de grame de tofu – la fel, cuburi. Și gata, sunteți gata de fuga zilnică spre birou!

Tip: fasolea se poate înlocui cu năut fiert și salata va ieși cel puțin la fel de finger-licking awesome.

DSC_2798

Hai zi ceva!

