Pancakes vegane. Cu banana si lapte de ovaz

Standard

DSC_2659

Iar m-am dat de gol din titlul. Meh, asta e! Nici nu mai știu ce-i cu mine de când tot o țin într-o sărbătoare…. Cum, nu știți? Păi săptămâna asta e World Meet Free Week iar noi ne bucurăm de ea la maxim numai cu preparate vegane și nici că ne pare rău! Ba mai mult, nu ne săturăm de focaccia; ciorbă de primăvară, cu cartofi cu lobodă și acrită bine cu borș de casă; salate de fasole sau cuscus. Jumătatea însă a vrut și ceva dulce, așa că m-am conformat și repejor am cernut într-un bol mare cam 300 de grame de făină albă, peste care am turnat 300 de ml de lapte de ovăz, o banană bine coaptă și pasată, un praf de sare, 1 linguriță rasă de bicarbonat de sodiu, 2 pliculețe de zahăr vanilat de calitate, 1 lingură de zahăr brun, 1 linguriță rasă de scorțișoară măcinată și coaja rasă de la o portocală medie. Le-am amestecat bine cu telul și din compoziție mi-au ieșit cam 7 pancakes, coapte în tigaia nonaderentă, pulverizată cu foarte puțin ulei la fiecare clătită. Mi se par mult mai sățioase decât cele cu lapte/ouă și sincer, parcă mai fluffy. Ne-au plăcut tare, alături de puțin gem de pere de la mama.

Happy WMFW!

DSC_2663DSC_2653

Hai zi ceva!

