Omleta umpluta cu broccoli si branzeturi

Standard

DSC_2557

Exact ca weekendul trecut, jumătatea a poftit (oare a câta oară?!) la ouă Benedict iar eu am căutat variante alternative  și sănătoase de care să mă bucur așa cum se cuvine de un brunch duminical. Așa că foamea mi-a adus și de data asta inspirație și am pus la fiert fix 1 minut, câteva florete de broccoli. În apă bolborositoare, fără sare, o să vedeți mai jos de ce.

Între timp, am executat rapid o omletă simplă, din două ouă (actually, un ou întreg și un albuș, rămas după ce gălbenușul l-am folosit la sosul olandez al ouălor Benedict). Fără ulei, fără sare, în tigaia non-aderentă la foc mic. Odată coaptă am ras 20 de grame de Cheddar și am scos omleta pe farfurie. Jumătate din ea am garnisit-o cu floretele de broccoli bine scurse, peste care am mai ras 30 de grame de telemea de vacă. Cealaltă jumătate de omletă vine peste toată treaba.

Ne vedem duminica viitoare, când cel mai probabil voi găsi altă variantă să fac omleta mai interesantă.

Tip: Apa în care fierbe broccoliul și omleta nu au nevoie de sare dacă folosiți brănzeturi sărate.

DSC_2538DSC_2543

Hai zi ceva!

