Hummus cu avocado

Standard

DSC_2509

Mi-am propus să încerc toate variațiunile posibile ale rețetei de bază a hummusului pentru că prea e bun. Fie mai dulceag, cu dovleac sau ardei copt fie mai spicy cu multă paprika iute, you name it, eu îl gătesc și-l și mănânc! Ba mai mult, îmi place hummusul pentru că e o rețetă foarte ușor adaptabilă și gata în maxim 10 minute, cu tot cu pregătitul ingredientelor. Pariu?

Se pun în robotul de bucătărie sau chopper următoarele: o cutie de năut fiert și scurs bine, pulpa unui avocado mare și copt, 2 linguri semințe de susan pe care le-am rumenit uscat în prealabil într-o tigaie fără ulei (1-2 minute, cam atât durează operațiunea, mare atenție să nu ardeți semințele!), zeama de la jumătate de lămâie, 1 lingură ulei de măsline extravirgin presat la rece, 1 cățel de usturoi, sare de Himalaya, piper alb, un praf de chimen și unul de coriandru, după gust. Blitz, blitz, blitz și gata hummusul! La final, am tocat și 2 fire de ceapă verde și le-am înglobat în compoziție, că deh, e primăvară🙂

TIP: Dacă nu aveți pastă de tahini în casă puteți s-o executați mai mult decât simplu rumenind în tigaie sau cuptor semințe de susan fără a le arde pe care apoi să le formați pastă cu ulei de măsline. Personal, când fac hummus acasă nici nu mă mai chinui să prepar tahini dinainte, pun direct oleaginoasele în robot odată cu restul ingredientelor.

DSC_2494DSC_2502

Hai zi ceva!

