Rulouri de omleta cu pasta de avocado & ceapa verde si fasii de somon afumat

Standard

DSC_2473

Duminicile care vin de regulă după sămbetele în care am gătit ouă Benedict sunt cele mai dificile, vă spun cu mâna pe inimă. Trebuie să pun pe masă un brunch light dar savuros, exact ca cel din ziua anterioară, fapt care se dovedește o reală provocare. Ei bine, după veșnica întrebare „ce ai chef să papi azi?”, am primit un răspuns simplu, la care sincer, nici nu mă așteptam: „nush, niște ouă ochiuri.. salată avem? da? cu salată”. Eu nu aveam chef de ochiuri, dar vroiam o omletă simplă, pe care s-o umplu cu ce mi se pune pe scufie.

Pe blatul de bucătărie tronau 2 bucăți de avocado bine coapte, luate de vreo săptămână din Lidl, cred că cele mai bune pe care le-am nimerit, ever. Am scos pulpa de la o bucată (cealaltă e sortită unui hummus) și am pasat-o cu furculița. Am adăugat 2 fire de ceapă verde tocate foarte fin, o lingură de zeamă de lămâie, un praf de sare roz și o linguriță de ulei de rapiță.

Am bătut repede 2 ouă de țară și în tigaia stropită cu puțin ulei (am un spray special pentru asta, foarte util pentru dozatul uleiului), am făcut 2 omlete subțiri, asemănătoare cu clătitele. Am tocat fâșii subțiri cam 50 de grame de somon afumat. Pe fiecare omletă am distribuit uniform un strat de pastă de avocado peste care am așezat apoi somonul. Am rulat și am savurat lângă o salată simplă, de castraveți, ridichi, ceapă verde, salată verde, ardei capia roșu, sare și ulei de rapiță. Ba mai mult, în spatele omletei zace și o lipe semi-integrală proaspăt coaptă, dar despre asta vă povestesc altă dată, după ce mai testez rețeta🙂.

Jumătatea n-a renunțat la ouăle ochiuri, s-a ales cu două, cu gălbenuș lichid, lângă care trăntit o bucată de somon afumat + lipie cu pastă de avocado și i s-a părut că toate astea fac casă taaare bună împreună. Ah, și una din rulourile mele. Cause he can. Can’t argue with that!

DSC_2485DSC_2489

One response »

  1. Pingback: Omleta umpluta cu broccoli si branzaturi | RookieFood(ie)

Hai zi ceva!

