To do & eat list primavara 2015

Standard

1472969_10200300007177240_1283900624_n

1. Sală !!! Yes my friends, believe it or not, ne-am refăcut abonamentele la sală. Așa că dimineața la 6.30 încercăm (uneori fără succes) să ne dezlipim de pat, să infruntăm zgribuliți frigul de afară și să ajungem la un mic workout de fitness. Ceea ce vă doresc și vouă.

2. Dacă nu ajungi dimineața la sală, însistă seara, când ajungi acasă de la birou. Nu fi putoare! (ăsta e punct de vedere pentru yours truly). Dacă nu merge așa, încercă vreun progrămel funny de cardio-workout sau dancing pentru acasă. Eu încă sunt fan Slim in 6. De nu-ți iese neam, măcar o serie, două de genoflexiuni și fandări will do a bit of a trick, dar a doua zi recuperează absența!

3. Anu ăsta nu mai vreau să dau bani pe mărțișoare, cause i wanna make ‘em! M-a insiprat rău articolul ăsta. Pe listă am niște amestecuri aromate de miere cu scorțișoară, mix de condimente pentru turtă dulce, cardamom, mix de oleaginoase și fructe confiate, biscuiți spekulatius tocați și alte asemenea, în borcănele mici și haioase, ambalate de sezon.

4. Un fel de all-juice-detox de 5-7 zile. Știu foarte bine că o dietă echilibrată cu alimente corecte, mese regulate, sport, somn la ore decente, mai puțin stres și fără alte excese sunt elemente esențiale pentru sănătate ce nu pot fi neam înlocuite de un stil de viață haotic în care își mai face ocazional apariția câte o așa-zisă cură de detox. Știu asta. Însă după o iarnă fără prea multe legume autohtone și cam multă mâncare grea simt nevoia de un boost de energie sub forma unei pauze de la preparate solide timp de o săptămână. Mi-am făcut deja o listă cu sucurile zilnice, aștept acum niște castraveți decenți pe piață. Și kale.

5. Banetoane pentru pâine. Needless to say why. Și o râșniță bună pentru piper. Și o racletă pentru aluat. Fine, i’ll stop here.

6. Primăvara asta o să fiu nășică pentru prima dată în viața mea. De băiat și cică așa e cel mai bine, nu mă întrebați de ce. Deci nășică = ținută de protocol = fustiță (am văzut unele scurtuțe și în valuri, superbe) = -10 kile= salată și apă plată cu lămâie. So help me God!

7. Incursiune în lumea raw vegană. Vreau să mă întoc la vechile reguli, respectiv dietă vegetariană, câte puțin ovo-lacto și o dată la 4 zile neapărat o zi de raw vegană. Vreau să încerc niște deserturi de-astea cu oleaginoase, curmale, smochine, avocado, banane și ce mama măsii s-o mai folosi. Again, so help me God!

8. Lapte de cocos. Deci de găsit o nucă eligibilă măcar o dată în viața funcțională a lui Huromică în care să-l folosesc pentru făcut lapte de cocos. Toate nucile cumpărate până acum au fost stricate. Help?! Recomandări? Lecții on how to pick a good coconut?!

9. Vaze, văzuțe, văzișoare, văzulețe cu ghiocei, frezii și lalele. Că sunt zile în care poate ai nevoie de motive în plus ca să zâmbești.

10. Mâțișori de salcie. Cuase they iz fluffy. De fotografiat.

11. Spanac proaspăt. Salată verde. Ridichi crocante. Leurdă. Untișor. Lobodă. Pentru salate crude, pesto, ciorbe de primăvară, smoothie și cine mai știe ce?!

12. Să fac curațenie în programul de muncă. I want more time for myself. Vreau să am timp mai mult să gătesc, să miros aerul de primăvară, să mă plimb în parc, să mă îmbrățișeze soarele. Să nu trec peste primăvară!

13. Ultimul to do dar și cel mai important: de convins jumătatea să strangă bradul de Crăciun. Eu am dat jos ornamentele acum vreo lună iar jumătatea își ignoră elegant îndatorirea. Prevăd că acest task va fi inclus și pe lista de vară 2015. Poate chiar și toamnă 2015. Nu de alta dar dacă prinde iarna 2015 nu mai are rost să-l stângem….

942913_4325232863439_2130900528_n934089_4325237863564_1252881664_n

 

Hai zi ceva!

