Provocarea 10: Salata de avocado cu feta si ceapa rosie

Standard

DSC_2000

Remember this bad boy? Ei bine, așa mult mi-a plăcut ideea unei salate de avocado în combinația cu feta sărată și ceapa ușor iute și apoasă încât n-am rezistat să nu revin totuși asupra provocării și să fac din ea cina light perfectă. Sau micul dejun, după caz. Sau antreul ideal pentru o masă cu prietenii.

Așadar, pentru o porție (dacă e singurul lucru pe care-l mâncați; de nu, merge și la minim 2 persoane, depinde ce urmeaza după) am desfăcut un avocado bine copt și l-am tăiat cubulețe. Ca să nu-și piardă culoarea verde superbă, l-am stropit cu aproximativ o lingură de zeamă de lămâie. Peste el am adăugat o ceapă roșie mică, tocată mărunt, 25 de grame de feta sfărâmată, 1/2 lingură ulei de rapiță și nițel piper Sichan proaspăt măcinat. Nu-i musai de-ăsta, dar îmi place că nu-i așa picant precum cel negru sau alb.

Baghetă integrală cu maia și semințe, poate niște extra picături de zeamă de lămâie on top = love.

PS:Tocmai am realizat că e prima rețetă cu avocado de pe blog. Huh! Go figure!

DSC_2008DSC_2001

2 responses »

Hai zi ceva!

