Cea mai buna si rapida salata de broccoli crud

Standard

DSC_0403

Pe bune că nu mă pot sătura de ea! Este supremă, absolută, miezul-din-gogoașă-cireașa-de-pe-tort-type! Mulțumesc lu’ nea Gordonică Ramsay pentru idee, a lui se intituleazăBroccoli slaw” și conține mai multicele ingrediente din care eu am păstrat doar o mână că deh, mi-e lene. Și n-am. Bine, fie, recunosc: am uitat! Dar nu contează asta că salata a ieșit bună și a plăcut și celor mai certați cu verdele.

Revenind la rețetă, o căpățână mare de broccoli se spală și se taie cu grijă. Doar floretele! Într-un bol încăpător se adaugă în ordinea numerelor de pe tricou: buchețelele de broccoli (crud!), 50 de grame de merișoare confiate, 40 de grame de migdale afumate și sărate tocate. Dressingul e foarte simplu: 200 de grame de iaurt grecesc, o lingură de ulei de măsline extra virgin, un praf de piper și 2-3 picături de oțet de Sherry. N-are nevoie de extra sare pentru că migdalele balansează necesarul.

Variații: să fie ubber sănătoasă, puteți înlocui migdalele afumate cu unele crude și iaurtul grecesc cu altul mai light pe care să-l bateți nițel să devină cremos. În loc de oțet de Sherry puteți folosi unul de mere sau orice alt oțet care să nu fie așa aspru.

DSC_0413

One response »

  1. Pingback: Supa crema de broccoli si apio (vegan) | RookieFood(ie)

Hai zi ceva!

