Prajitura cu morcovi, ciocolata si nuci

Standard

DSC_0359

Acum aproximativ un an și ceva făcusem un super tort cu dovleac si morcov, deosebit de sănătos, perfect pentru copii. Ei bine, morcovul dintr-o dulcegărie se întoarce într-o formulă pe care o aveam în plan demult. Experimentul a fost un real succes, cu siguranță îl voi repeta pentru că iese o pufoșenie de nedescris! Pentru ea, am amestecat bine într-un bol încăpător 4 ouă cu 185 de grame de zahăr brun și 150 de ml de ulei de rapiță. După ce se topește zahărul, se adaugă 200 de grame de morcov ras (prin răzătoarea foarte fină), 1 linguriță generoasă de scorțișoară măcinată, 2 pumni sănătoși de nucă tocată și 100 de grame de ciocolată mărunțită (granule sau tocată cu un cuțit, eu am avut 70 de grame albă și restul ciocolată neagră). După amestecarea ingredientelor se cerne și se adaugă în compoziție 180 de grame de făină (am avut tip 000 pentru prăjituri de la 7 Spice) și un plic de praf de copt. Am uitat sa precizez că toată operațiunea de omogenizare am făcut-o cu un tel de dimensiuni medii.

Am turnat apoi aluatul într-o tavă de silicon și am dat-o la cuptorul preâncălzit la 180 grade pentru aproximativ o oră. Mă știți că nu-s cu timing-ul iar pentru mine, în continuare cel mai bun test e scobitoarea!

Gata cu poveștile că s-a terminat pauza de publicitate la MasterChef. Pe curând, hopefully!

DSC_0342DSC_0355

Hai zi ceva!

