Budinca de cartofi cu branzeturi

Standard

DSC_9744

Da dragilor, am corupt jumătatea să pape așa zisele împuțiciuni după care eu personal sunt înnebunită! Am făcut cu ele bruschete, le-am amestecat cu paste și alte legume sau le-am tratat regește într-o supă aromată. Nu ne mai săturăm de ele și îmi amintesc cu mare drag că cel mai iubit preparat a fost o astfel de budincă a cărei primă porție a dispărut cât m-am dus până în bucătărie 2 minute. M-am decis să refac rețeta și de data asta să o împărtășesc cu voi, nu de alta, dar așa-i de bună pe vreme tomatică de nici nu știți!

Așadar, fără mari ifose, curățați și feliați destul de gros 3 cartofi mari și fierbeți feliile în apă sărată. Când sunt gata, scurgeți-i bine și așezați-i într-un vas termorezistent (eu am avut unul de lut, adus din Grecia) în straturi cu ce brânzeturi vă plac vouă. Eu am avut 50 de grame de Bleu Village, 50 de grame de Brique și 50 de Saint Maure, de capră. Le-am tăiat bucățele mici și le-am răsfirat peste tot, să fie o distribuție uniformă. Deasupra am turnat un amestec de ou (una bucată adică) și 50 de ml smântână lichidă. Ca să fie treaba bună, am ras și puțin cașcaval.

Băi și-așa de bun a fost că reacția nu a întârziat să apară: mai facem și mâine?!🙂

DSC_9742

One response »

Hai zi ceva!

