Tartine cu dovlecei si branza de capra din 3 ingrediente

Standard

DSC_9644

Acu vreo 2 săptămâni i s-a făcut cuiva milă de mine & cu ochi de vițelus am făcut rost de niște dovlecei mici și colorați, crescuți în bătătura de la Neamț. Adică de la țară, curați, chimicale-free. De o parte din ei am abuzat în cadrul brunch-ului cu light Benedict, alții i-am mâncat cruzi (standing up în the kitchen, muahahaha) și ce-am mai salvat – adică vreo 3 – s-au concretizat în aceste minunate tartine. Sunt simplu de făcut, foarte sățioase și sănătoase. Btw, a inceput să îmi placă din ce în ce mai tare brânza de capră!

So, 3 dovlecei rotunzi, mici, galbeni, cât pumnul de copil mic, se feliază pe lat și se pun în tigaia non-aderentă, pulverizată cu puțin ulei de măsline. Se gătesc la foc mediu, întorcându-i când se rumenesc, fără să se înmioaie ci să rămână crunchy.

Una bucată chiflă integrală cu semințe se taie pe lung si peste jumătăți se așează frumos și alternativ rondele de dovlecel și felii de brânză de capră. Eu am avut un rulou clasic, LaColline din care am folosit 50 de grame (jumătate). Tartinele se dau apoi 5 minute la grill și se servesc cu maaare poftă. La mine s-a lăsat și cu o salată de roșii, că deh, e sezonul. Dulceața dovleceilor se balansează perfect cu gustul sărat al brânzei, mi se pare una din cele mai reușite combinații ingerate! De repetat.

Tip: Puteți folosi orice fel de dovlecei, simpli verzi pe care îi găsim peste tot sau zucchini. Importantă este gătirea lor fără să devină moi, textura crocantă fiind perfectă pentru brânza moale și pâinea asemenea.

DSC_9640DSC_9641DSC_9653DSC_9654

Hai zi ceva!

