Cina in 5 minute (II): Cremă de branza cu roșii uscate

Standard

DSC_9561

Vă amintiți de prima cină în 5 minute? Ei bine, asta-i sor’sa! Ce te faci când ajungi acasă cât să faci duș că oricum adormi în cadă? Ce te faci când pleci de la serviciu pe întuneric? În iulie, am uitat să menționez. Păi în primul rând încerci să nu adormi la volan. Second, ajungi (hopefully safe!) acasă, întri pe Facebook sau pe blog la postarea aia a lu’ una, Rookie parcă o intitulează… but whatever, who cares anyway, acolo se găsește soluția pentru un stomac fericit în condițiile cele mai restrănse de timp! Timp cât nu ți se închid „obloanele” de tot și a doua zi îți sună ceasul dintr-o altă cameră ce uimitor e dormitorul pentru că, guess what, ai adormit cu juma de corp pe blatul din bucătărie, lângă chiuvetă. În caz de sete.🙂

So, pentru toți ăia care au zile ca mine, zile în care se întreabă dacă e miercuri sau dumincă, în ce lună sau an sunt: 200 de grame de cremă de brânză (eu am avut jumătatea de cutie Erhmann, prima parte fiind folosită la pasta de macrou) se amestecă într-un robot de bucătărie (sau cu frulatorul) cu 4-5 jumătăți de roșii uscate și conservate în ulei de măsline, 3 căței de usturoi marinați și 4 fileuri de anșoa (eu am avut un bocănel de fileuri în ulei cu chilli, ceea ce a conferit un ușor iz spicy). Nu mai e nevoie de sare, anșoa și roșiile uscate balansează bine treaba.

Mai e nevoie să mă repet? Baghetă caldă, integrală, de la Mega. Castraveți proaspeți. Și la micul dejun de-a doua zi mai merge ceva, cu pâine prăjită și ardei proaspeți. Dacă mai rămâne ceva de cu seară…

DSC_9560DSC_9572DSC_9579

 

2 responses »

  1. Am sa testez … din lucratura proprie … pe reteta sus expusa …
    eu doresc sa stiu si reteta de usturoi marinat!
    Altfel, Ave! .. Ave magistra!… pofta avem!

    • Îmi pare cu rău dar usturoiul marinat e cumpărat dintr-un magazin german. Se face însă foarte ușor – se fierb cățeii cam 5 minute, se lasă la răcit și se marinează (borcane ermetice) în ulei de măsline cu ierburile aromatice preferate zile bune, am înțeles că e yummy tare cam după o lună.

Hai zi ceva!

