Cina in 5 minute (I): Pasta de macrou cu branza si verdeturi

Standard

DSC_9534

Jamie Oliver, să trăiești maică pentru ideea asta! Rețeta e superbă, foarte rapidă, foarte bună, foarte sănătoasă, foarte sățioasă, foarte fooooarte! N-am timp să vă aburesc cu povești așa cum de regulă obișnuiesc să procedez, deci trec direct la treaba: 100 de grame de macrou afumat se pasează într-un robot de bucătărie (sau cu furculița, după posibilități și cât mai mărunt) alături de 200 de grame de cremă de brănză (eu am avut Erhmann pe care pur și simplu o ador), sare de Himalaya (după gust), 1-2 linguri de suc de lămâie proaspăt stors și 2 fire generoase de mărar. La final se toacă mărunt 2 fire de ceapă verde și se amestecă în compoziție. Mie imi place să simt totuși ceapa, așa că n-am adăugat-o inițial.

If you fancy, puteți completa cu ceva pătrunjel proaspăt, eu n-am avut plus că îmi place mult aroma adusă de mărar. Baghetă întegrală proaspătă – musai, plus ceva felii de roșii galbene = cina în 5 minute. Merge intinsă apoi la micul dejun pe felii de pâine prăjită, desigur cu ceva legume proaspete alături – castraveții, ardeii capia roșii sunt alegerile mele de top. Ceea ce vă doresc și vouă!

PS: Merge super bine cu ceva boabe de porumb on top. Ca să fie bine. Și dulceag.

DSC_9541DSC_9552DSC_9544

5 responses »

  1. Nu stiu cum iese pasta in sine, dar daca sunt baghete din cele de care am mai mancat tot la tine, sunt convinsa ca a iesit o gustare delicioasa
    .

    • Pasta este minunată, o recomand din tot sufletul! Nu pentru că am făcut-o eu ci pentru că este o variantă rapidă și sănătoasă față de ce găsim de-a gata în comerț. Sper să o încerci și să îmi povestești impresii!

  2. Pingback: Cina in 5 minute (II): Cremă de branza cu roșii uscate | RookieFood(ie)

Hai zi ceva!

