Rulouri de vinete cu branza si rosii

Standard

DSC_8706

Aveam în minte rulourile astea cred că de-anu trecut, văzusem ceva asemănător pe blogul Laurei Adamache și mi-a plăcut tare mult combinația de ingredinte simple și de efect. Nu se mai impune să povestesc cum de am reușit abia după 12 luni să execut efectiv rețeta… Nici nu mai contează de altfel, pentru că savoarea acestui preparat șterge orice urmă de vină. Pentru el am folosit o vânătă graffiti, pe care am găsit-o acu vreo săptămănă, două, în Kaufland, v-am povestit despre asta aici. Gustul nu diferă față de vinetele normale, așa că punețși mână de cumpărați orice varietate vă e la îndemână.

Se face fooooooarte simplu, mai exact o vânătă mare se spală și se șterge bine, apoi se feliază cât de subțire. Să zic de vreo 3-4 milimetri grosime. Fâșiile astea minunate se grillează, adică se coc pe fiecare parte în tigaia grill. Eu una am folosit-o pe cea de fontă, încinsă bine și pulverizată cu ulei de măsline. Apoi, cu ajutorul lamei cuțitului, li se aplică scurt și cuprinzător nițcaiva feta cremoasă. În total cred că am folosit cam 60 de grame. Fiecare fâșie unsă cu feta va forma un rulou, așezat intr-o tavă de cuptor în care în prealabil am turnat vreo 100 ml suc de roșii. În lipsă, puteți tapeta fundul tăvii cu rondele de roșii proaspete. Peste rulourile de vinete am pus câte o felie de mozzarella (3 în total) și felii de roșie. Am dat la cuptor până s-a topit brânza și s-a format un sos grosuț, vreo 20 de minute la 180 de grade. La final, niște parmezan proaspăt ras. Sî vă fie de bine, nouă ne-a fost.

TIP: Nu cumpărați parmezan ras la pungă, calitatea este îndoielnică. Mai bine investiți într-o bucată întreagă pe care o radeți voi în funcție de necesitate.DSC_8713DSC_8725

 

Hai zi ceva!

