Review – Muse Bistro & Cafe. Sau cum am ajuns intr-un restaurant aproape vegetarian fara sa stiu.

Standard

DSC_6632

Imediat ce-am auzit de minunata inițiativă Săptămana Restaurantelor am și scanat bine de tot lista participanților. De aici încolo nu cred că mai e necesar să spun că zilele tot treceau, iar eu, Rookie din fire, am uitat complet de eveniment. Noroc totuși că m-am trezit pe ultima sută de metri și în cateva minute de negocieri cu prietenii am trantit o rezervare la Muse.

Locația centrală, aproape de piața Victoriei este deosebită, foarte aerisită și decorată cu mult bun gust. Btw, doamna ospătar care este, mi-ați spus că pisica aia de metal ați luat-o acu vreo lună, două, de la Ikea. Am fost, căutat, întrebat, nici un angajat al magazinului nu auzise de acest produs. Așa că revin, public de data asta, cu rugămintea de a mi se furniza informații privind producătorul, intermediarul, pimp-ul or whoever vinde mața aia bre în Romania, că vreau 2. Pentru viitoarea curte. Mi-e că uneia i-e urat singură.

Revenind… Așadar atmosfera de nota 10. Now let’s talk food. Meniul îmi place. Atat fizic cat și conceptual. Nu e încărcat cu mii de preparate inutile, e simplu și curat. Șiiiiii….. vegetarian, adică ovo-lacto + pește și fructe de mare. Muahahaha! Să fi văzut fața jumătății uitandu-se la mine contrariat, ba chiar un pic speriat și întreband obsesiv „ăștia nu servesc carne aici?”. Priceless. I would to that again în a New York minute if i have to. Dar pană la urmă n-a contat, și-a comandat o super Pizza Salty Fish din care nu se mai sătura. So win-win situation. De aici am aflat că-i plac și caperele și anșoa deci prevăd niște combinații interesante în viitorul lui culinar.

Eu una, în baza pozelor bloggerilor culinari postate pe FB căteva zile înainte, deja știam că aveam să încerc Spicy Thai Stew, o chestiune care s-a dovedit absolut fantastică, un mix de arome care inundă simțurile.

Restul de la masă au halit pe nerăsuflate ba o Supă Truffle Top (și asta era foarte bună, aromă earthy așa, deosebită) ba o Salată Gaudi, și aia foarte aspectuasă (din care acu îmi dau seama că n-am apucat să gust întrucat piggy-as-I-am, m-am afundat cu totul în tocănița mea). Preparatele nu mi se par scumpe dacă luăm în considerare calitatea lor precum și ingredientele proaspete.

Cam asta a fost, vedem ce va mai fi data viitoare cand, cu siguranță o să mă întorc cu drag acolo.

PS:

1. Vinul a fost și el excepțional iar gestul de a-l oferi din partea casei în cadrul evenimentului sus amintit mi s-a părut o idee de bun simț fantastic față de client.

2. Licorile Muse sunt de neratat. La Muse am băut cea mai bună limonadă cu miere și mentă ever (pentru că menta, draga de ea, e mărunțită și amestecată în lichid). Și socata de casă a fost bună-bună! Note to self: de făcut și acasă cand nu am timp de ajuns la Muse.

DSC_6630DSC_6636DSC_6641DSC_6645DSC_6647DSC_6652DSC_6667DSC_6670DSC_6675DSC_6676DSC_6679DSC_6693DSC_6690DSC_6687

 

Hai zi ceva!

