Salata de oua cu branza si ceapa verde

Standard

DSC_6702

Încă sunt într-una dintre acele perioade dificile ale vieții în care, din păcate, dețin o cantitate prea mare dintr-un ingredient. Acu s-a lăsat cu ouăle de găină. Nu știu cum fac și cum nu fac, dar nu scap de ele neam. Gătim omletă mare din câte 4 ouă în weekend-uri (despre care, btw, trebuie neapărat să scriu că prea e so Rookie-type, adicătelea simplă da’ bună de nu te poți sătura într-o viață de om), am făcut cremă de zahăr ars, am mai trântit câte un ou ochi în serile din timpul săptămânii. Nici pe departe îndeajuns. Așa că după o zi de genul muncă-îngropată-în-dosare cu nervi-întinși-la maxim la care se adaugă deja celebrul uitat-să-mănânc-până-seara, am decis masacrarea altor 4 ouă într-o combinație ce s-a dovedit foarte rapidă și delicioasă.

Cu o seară înainte pusesem la fiert cam 8 ouă, în speranța că le vom da gata în diminețile grăbite spre serviciu (plural = familie, adică cei doi ocupanți ai chateau-ului). Nu mi-a ieșit planul, așa că 4 ouă fierte le-am ciopârțit destul de mărunt și peste ele am pus o lingură de ulei de măsline kalamata, vreo 30 de grame de brânză specialitate tip feta (care e cremoasă și sărată numai cât trebuie, tot cumpărăm una din lapte de capră și vacă de care ne-am îndrăgostit iremediabil), o linguriță cu vârf de muștar cu boabe integrale în bere irlandeză (luat de la Lidl, parca 6-7 lei borcanul), o linguriță de muștar clasic și-un fir de ceapă verde tocat cât de mărunt am putut. Amestecat în bol până se leagă ingredientele cu un fel de cremă cu bucătele de albuș și ceapă. Bestioasă domle treaba rezultată. Cu pâine proaspătă și vreo roșie, un castravete și de ce nu, vreun ardei roșu devine masa perfectă. Și-am mai scăpat de 4 ouă, Mai am 4 fierte și vreo 20 crude. Sugestii? Recomandări?

DSC_6705

4 responses »

  1. cred ca ai terminat deja ouale ca vad ca e de mult postarea, dar daca faci choux a la creme consumi 8 oua dintr-o lovitura (4 la choux, 4 la crema). sau mai usor, chestii gen clafoutis, cu 3-4 oua.

Hai zi ceva!

