Clatite americane integrale cu banane si scortisoara

Standard

DSC_6536

Am revenit! Știu, știu, trageți-mă de urechi că scriu rar și pe blog și pe Facebook but come on… i have a life outside on-line and i love it! Bine, probabil mulți alții au ca mine dar nush frate cum reușesc să jongleze atât de bine între task-uri astfel încât să aibă timp și de blogging. I barely do it. Îmi pare rău dar promit că mereu încerc (da nu prea apuc..) să fotografiez ce gătesc bun și cu prima ocazie să postez prentru voi. Uitați, acum de exemplu, scriu rețeta asta testată de vreo lună lângă un bol de cirese de mai. Și asta e o bucată perfectă de dumincă, ceea ce vă doresc și vouă.

Bun, glad thats out of the way… Acum, clătitele. Pentru că… de ce nu? Demult aveam în plan să fac și eu măcar o dată pancakes de-astea si pe loc m-am îndrăgostit de ele. Și nu numai eu. Și nu numai de ele.🙂 Vă zic sigur, dragostea chiar trece prin stomac. Ba mai mult, funcționeză și vice-versa, adicătelea o femeie fericită gătește și mai bine decât în mod curent. Sau asta e o minciună tare bună care-mi place să spun.🙂 În fine, de bine de rău, mie mi-a plăcut, jumătății i-a plăcut, cred c-o să vă placă și vouă.

Ingredientele pentru vreo 6 bucăți sunt simple și ușor de adunat:

  • 170 grame făină integrală de grâu (eu folosesc 7 Spice, e foarte bună)
  • un praf de sare de Himalaya
  • 1/2 plic de praf de copt
  • 1 linguriță scorțișoară măcinată
  • 1 ou mare
  • 250 ml lapte integral
  • 1 banană mare, foarte coaptă și bine pasată
  • 2 lingurițe cu vârf de zahăr brun
  • 50 grame iaurt grecesc
  • 1 linguriță esență de vanilie
  • extra, pentru servit: gem de caise/vișine sau de ce nu, niște lapte/iaurt/lapte bătut/sana

Prima dată am pasat cu furculița banana tăiată bucăți. Am adăugat vanilia, oul, iaurtul și laptele și-am omogenizat bine. Separat, în alt bol mai mărișor am amestecat ingredientele uscate: făina, praful de copt, scorțișoara, sarea, zahărul. Peste ele am turnat cealaltă compoziție și am încorporat treaba cu un tel. Nu e nevoie să bateți mult aluatul. Am fript clătitele la foc mic, într-o tigaie non-aderentă în care de fiecare dată foloseam 2-3 fâsuri de spray cu ulei de floarea-soarelui. Să fi fost vreo 3 minute pe fiecare parte, nu mai rețin exact…. (uite de asta ar trebui să scriu rețeta imediat după găteală…). Ideal ar fi să vă ghidați după culoare, devin arămii când sunt coapte și se desprind foarte ușor de tigaie.

Pentru că jumătatea e la cură de îngrășare mi-am făcut de cap și i-am trântit niște gem de caise. Mie mi-au plăcurt cu lapte bătut. În pahar, pe lângă. Bun pentru micul dejun. Recomand, mai facem și noi.

DSC_6538DSC_6531

Hai zi ceva!

