Mancare de mazare cu porc

Standard

DSC_6480

Știți sentimentul ăla în care ai congelatorul plin și nu știi ce să mai gătești? Well folks, step right up for ză cea mai bună păpică de suflet care se face chiar repede și e bună-bună de te lingi pe degete! Evident, pentru asta trebe niște cărniță de porculete, eu am avut mușchi, vreo 600-700 de grame. Pe care l-am tăiat cubulețe de vreo 2 cm în latură și l-am perpelit într-o lingură de ulei de măsline și o feliuță mică de unt 82 % grăsime. Cât timp s-a înăbușit bine carnea și a început să se rumenească frumos, am tocat o ceapă galbenă, un morcov potrivit și am spălat bine o pungă de 450 grame de mazăre decongelată.

Odată ce carnea a prins colorit yummy, am trântit ceapa și morcovul și-o juma de cană de supă de legume. Dacă aveți timp și chef, vă sfătuiesc să faceți supa în casă dintr-o ceapă, un morcov, 2 lujeri de țelină cu tot cu frunze, poate și o rădăcină de păstârnac și una de pătrunjel. Apă, sare și piper. De nu, folosiți cu încredere câte un cub de supă bio; am mai vorbit de el și în postările anterioare. Nu, nu e fiță, cine vrea poate utiliza orice alt condiment de acest tip de pe piață, eu personal nu am încredere în ingredientele ambalajelor și astfel am ajuns să prefer produse cu un conținut mai curat.

Revenind…. După ce s-au pătruns legumele am adăugat mazărea, o pișcătură de cimbru uscat și încă niște supă, poate o cană, cât să acopere toată treaba. La nevoie, din lipsa de supă, se poate folosi apă fără prea mari bătăi de cap. Am bolborosit la foc mic până s-a fiert mazărea și a scăzut mâncărica, fără a deveni uscată. La final, ceva sare și piper alb, pătrunel și mărar proaspăt tocate. Ne-a plăcut, cu gogoșari în oțet lângă, ceea ce vă doresc cu mare drag și vouă.

DSC_6487DSC_6488

Hai zi ceva!

