Bruschete in 10 combinatii

Standard

DSC_6062

Na că titlul ăsta mi-a amintit un pic de permutări, aranjamente, combinări, Binomul lui Newton…. Ahh, ce vremuri… Da bre, mie mi-a plăcut matematica and i’m not ashamed to say it! But enough about me, să vă zic cum stă treaba cu bruschetele astea bune bune de tot.

Se făcea că my-better-half iubește nespus acest minunat preparat și nu agreează mai deloc peștele cu excepția somonului afumat. Nu intru în detalii, still learning about him, complicat… Dar asta e, asumat și gătit după diferitele plăceri ale omului. Se mai făcea că am dat iama în ceva brânzeturi franțuzești la Mega. Pe numele lor: Rouy, Saunte Maure, La Brique. Le vedeți aici. Acestea fiind spuse, am purces la materializarea ideii, alăturând următoarele:

rucola proaspătă;

roșii uscate și conservate în ulei, cu usturoi;

salsa de roșii proaspete, adicătelea o roșie mare tocată cuburi plus o lingură de ulei de măsline extra virgin, sare roz de Himalaya, un vârf de linguriță de oregano uscat și o pișcătură mică de piper alb (dar el nu știe asta, că urăște piperul, muahahahaha!).

Pâinea a fost o bunătate de baghetă negră, densă, cu semințe. De la Kaufland, nimic pretențios dar serios că m-a impresionat. Draga de ea, s-a feliat fancy, în oblic; s-a moscolit fiecare feliuță cu ulei de măsline în care am pisat cu sârg un cățel de usturoi și s-au aliniat pe hârtie de copt în tava ce-a mers la mijlocul cuptorului încins. Nu mai rețin cât am ținut pâinea, să fi fost vreo 15-20 de minute… După ochi, mai exact, să se usuce puțintel dar să aibă totuși consistență.

Then magic happened: am așezat feliile pe un tocător mare și m-am jucat cu toate ingredientele de mai sus. Cel mai mult ne-a plăcut combo-ul somon afumat + La Brique + salsa de roșii proaspete și somon afumat + La Brique + roșie uscată. Nici restul n-au fost mai prejos.

Note to self: Mă gândesc data viitoare să introduc și-un avocado în ecuație, cred că ar fi mers de minune.

Precizări: Rouy și Saunte Maure (care e de capră) au o aromă foarte intensă, ceea ce înseamnă că alăturate somonului afumat (care e și sărat) necesită ceva temperare cu alte ingrediente dulci și fresh. Ar merge salsa de roșii proaspete, poate chiar avocado, baby spanac, eu chiar aș adăuga și boabe de porumb dulce. De asemenea, denumirile de mai sus nu reprezintă reclamă de nici un fel, produsele au fost achiziționate ca orice alt client și sunt alegeri proprii cu titlu orientativ.

colajDSC_6061

2 responses »

  1. Pingback: Din nou, bruschete | RookieFood(ie)

  2. Pingback: Budinca de cartofi cu branzeturi | RookieFood(ie)

Hai zi ceva!

