Gogosari umpluti cu dovlecei si cas

Standard

DSC_5180Bine v-am regăsit! – cum se zice, adicătelea, după ce nu mai dai pe blog cu jumătățile de an. Ei hai, să nu exagerez, n-a fost chiar așa mult, doar așa simt eu. Între timp n-am mai făcut mare lucru, doar ca 2013 pare să fie cam mult de digerat pentru mine și, pe cale de consecință, mai greu cu starea necesară gătitului, pozatului, scrisului și a altor ocupații minunate de suflet.

Dar să lăsăm prostiile pentru cei care se pricep mai bine la ele și să vă povestesc de minunăția din pozilică. E vorba de niste gogoșari proaspeți, pe care i-am spălat bine, i-am găurit doar în jurul cotorului, i-am golit de semințe și pielița albă; și, pentru ca au fost obraznic de dulci, i-am umplut c-un amestec de dovlecei dați prin răzătoarea mare, o mână bună de caș proaspăt ras, un paharel mic de iaurt grecesc, 1 ou, sare si piper. Alături de ceapă roșie, moscolită cu ulei de măsline kalamata, de-ăla de la mama lui. Atât. La cuptor până se coc, vreo juma de oră să fi fost? Can’t remember. Dar simțul vizual și olfactiv ajută, vă spun io.

DSC_5173

And there you have it: perfect vegetarian lunch. Pentru cei care nu cred că o masă fără carne-i egală cu amețeala. Pentru cei fără fițe și pretenții că dacă nu gătești ca bunica you suck. Pentru cei care știu să aprecieze păpică bună, gătită cu drag. Am zis.

DSC_5177

One response »

Hai zi ceva!

