Pilaf cu dovlecei

Standard

DSC_4397.NEF

În ultimul timp parcă n-am chef să gătesc complicat, cu multe ingrediente. Sau poate nu mă duce inteligenţa bucătărească spre culmi niţel mai înalte. Cu toate astea, dintr-o ceapă galbenă, tocată mărunt, un dovlecel tip zucchini tăiat cuburi, plus un morcov şi-un ardei verde asemenea, călite într-o lingură de ulei de măsline până se înmioaie, la care am trântit 100 grame orez arborio şi vreo 400 ml apă fierbinte, sare şi piper, iese heaven on a plate. Nu, nu îmi doresc mai mult. Şi dacă-mi doresc, obţin.

DSC_4396.NEF

One response »

  1. Pingback: Experiență personală: câteva lucruri utile pentru sănătate | RookieFood(ie)

Hai zi ceva!

