Cartofi cu branza si smantana. Deci caloricosi.

Standard

DSC_3886.NEF

Dar ce mai contează asta de vreme ce sunt buni de te lingi pe degete? Mă rog, unii din noi, ăştia care ne-am dat seama că se poate trăi bine mersi şi fără carne… Una peste alta, ca garnitură sau fel principal, păpica asta mi-a mers direct la suflet şi sincer vă recomand s-o încercaţi măcar odată-n viaţă. Sau pe lună, după caz.

Treaba se desfăşoară în felul următor:

4-5 cartofi roz şi 2 morcovi se curătă şi se taie rondele. Cartofii mai gros iar morcovii rondele subţiri. Se pun la fiert în apă cu sare. Când sunt gata, se scurg şi se lasă deoparte.

– se taie mărunt o ceapă galbenă şi un ardei verde.

– se rad 200 grame caş de oaie, de-ăla bun. Eu personal am de la ţară, nu cumpăr din supermarket. Fiecare cu alegerile lui.

– se bat bine 2 ouă (da, tot de ţară) cu 4 linguri cu vârf de smântână, sare şi piper.

– se toacă mărunt câteva fire de mărar.

– se caută vasul de yena de unde l-aţi ascuns ultima oară şi se aşează straturi frumoase de cartofi, morcov, se presară ceapă, ardei, mărar şi caş iar apoi 2-3 linguri de amestec de ouă şi smântână. Tot aşa până se termină ingredientele şi incepem să numărăm calorii. Dar nu-i nimic, trece. Deasupra se lasă ceva caş ras plus 3-4 linguri de amestec. Se dă la cuptor până se rumeneşte.

Şi cum am mai zis, God help.

DSC_3893.NEFDSC_3891.NEFDSC_3887.NEF

2 responses »

  1. Acum mananc din cartofii caloriciosi si sunt absolut deliciosi! Mie nu mi-a iesit crusta aia frumoasa si e si un pic de ciorba prin ei dar sunt super buni! Sa traiesti!

Hai zi ceva!

