Back in business: curry vegan de conopida si dovlecei

Standard

DSC_3872.NEF

Şi da, iar simt nevoia acută să vă cer scuze c-am lipsit. Poate n-ar trebui căci, până la urmă fiecare cu viaţa lui, cu timpul lui, cu treburile şi problemele proprii. Dar nu pot. Nu mă simt eu bine ştiind c-a mai trecut o săptămână şi iar n-am scris… Aşadar, to sum-up, am avut treabă, multă, multe schimbări în viaţă, chestii care mi-au ocupat timpul cum nici nu-mi imaginam, dar sincer n-a trecut nici măcar o zi fără să mă gândesc la blog, la faptul că sunt oameni minunaţi care mă vizitează şi poate chiar unii care mai aşteaptă câte-o postare nouă. Şi vouă tuturor vă dedic bunătatea de curry pe care tocmai am terminat-o de 5 minute şi care se impune a fi încercată la nesfârşit.

S-o luăm cu începutul, zic:

– Se încing bine 2 linguri de ulei de măsline şi se adaugă o linguriţă pudră de curry (eu am avut Madras Mild, o pudră yummy şi parfumată, luată de la Băcănia Veche);

– Între timp, se toacă 2 cepe potrivite şi un ardei verde; ambele se pun la înmuiat în uleiul aromat;

– Se spală, curăţă şi taie rondele 4 morcovi tineri şi 4 dovlecei. Când ceapa şi ardeiul sunt sticloşi se adaugă şi astea plus un păhărel de apă fierbinte (se poate şi supă, eu nu m-am obosit);

– Se desfac şi spală 4-5 florete de conopidă proaspătă şi se adaugă în oală când morcovii sunt moi. Plus încă un păhărel de apă.

(Să clarificăm, păhărel înseamnă cam 150 ml)

– După vreo 10 minute se toarnă aprox. 300-400 ml suc de roşii. Eu am avut de casă, fără mega adaos de sare. Se poate înlocui cu o cutie de roşii decojite în suc propriu dar mare atenţie la „minunatele” astea de conserve;

– Am lăsat să fiarbă la foc mic şi când conopida era aproape fiartă – pe gustate – am pus şi vreo 200 gr de mazăre congelată;

– La final am potrivit de sare şi piper şi-am tocat o mână de coriandru proaspăt. Luat din piaţă, ca să ştiți, se găseşte. Se amestecă în curry după ce se stinge focul.

Mi-a fost lene să fac garnitură de orez şi-am păpat aşa, simplu, fără alte adaosuri, fără fandoseli. Nici pozele nu-s tocmai ok, dar hei, it’s a start!

DSC_3875.NEF

PS: Hope to see you soon!

One response »

  1. Pingback: Cum sa faci curry simplu si rapid cand nu stii sa faci curry. Cu dovleac si mazare | RookieFood(ie)

Hai zi ceva!

