Parjoale moldovenesti din peste

Standard

DSC_2176.NEF

Pe sistemul „ştiu că-ţi place peştele” (pentru necunoscători a se vedea RObotzi S01 Ep3  – Prieten) am încropit acum ceva timp nişte minunate chifteluţe din bibanul pescuit de tata. Da, pentru că toate ingredienteşe yummy le am de acasă… Aşadar, am amestecat o pungă de carne de biban tocată (să fi fost vreo jumătate de kilogram), cu un ou, 2-3 linguri de pesmet, o lingură de mărar mărunţit bine, o ceapă galbenă tocată, 2 căţei de usturoi zdrobiţi, sare, piper negru şi puţină boia dulce. Le-am prăjit în ulei de floarea-soarelui, bine încins, câteva minute pe ambele părţi.

Nu e o mâncare zilnică pentru mine, calculatorul uman de calorii, grasimi, carbohidraţi şi alte asemenea, dar o dată pe an merge. Cu mămăliguţă. Si mujdei de usturoi amestecat cu smântână de la ţară.

PS: Ca să dau din casă, îmi amintesc un Rookie-kid ce pescuia în copilărie cu nişte flori în vârf de băţ. Happy days.

DSC_2186.NEFDSC_2193.NEF

2 responses »

    • Haha, mă bucur! I hate it! E cam singura mea şansă la o lumină naturală….ce să zic, abia aştept să mă mut!🙂
      Multumesc că-ţi place stilul meu, încerc şi eu să fac ce pot.

Hai zi ceva!

