Paste cu orice legume gasesti prin frigider

Standard

DSC_3513.NEF

Ieri, după ceva house management (a se citi curăţenie) şi niţcaiva treabă de birou (a se citi clienţi insistenţi) m-a trosnit o foame… Băi nene, da una de-aia urâtă de-ţi vine să rozi şi mouse-ul numai să opreşti zgomotul infernal de maţe ghiorţăitoare. Aşa c-am fost nevoită, ba chiar forţată de împrejurări, să descopăr odiseea gătitului rapid, de maxim 15 minute, cu absolut orice găseşti prin frigider şi respectiv se pretează în aceeaşi farfurie. La asta am adăugat şi cateva secunde petrecute cu entuziasm în dulapul cu făinuri, paste, couscous şi alte surate cerealiere et voilà! Le pasta avec le multe legume!

Pentru ele, îmi amintesc să fi folosit următoarele (2 porţii de bun simţ sau una pentru hămesiţi):

– o ceapă galbenă;

– un gogoşar verde;

– un morcov;

– o rădăcină de pătrunjel;

– vreo 5 ciuperci champignon micuţe;

– 250 ml suc de roşii de casă;

– vreo 2 linguri generoase de sos de gogoşari (ăsta e opţional, dacă n-aveţi această conservă minune nu-i tocmai sfârşitul lumii..);

– 2 bucheţele de conopidă;

– 70 gr de paste spirale, nefierte (eu am folosit unele fără ou);

– sare, piper;

– o lingură de ulei de măsline kalamata.

Mai întâi am pus apă la fiert, cu sare, pentru paste şi conopidă. Când bolborosea, le-am trântit fără milă acolo şi le-am fiert până erau pastele al dente. Separat, am încins uleiul de măsline şi am tocat cubuleţe (morcovul şi pătrunjelul), fideluţe (ceapa), bastonaşe (gogoşarul), cerculeţe (coipercile), whatever, tot ce mi-a venit la mână şi le-am înăbuşit pe toate de-odată. Odată înmuiate, am adăugat sucul de roşii şi sosul de gogoşari şi-am mai fiert cam 5 minute. Am scurs pastele & conopida, le-am pus în oala cu sos, amestecat şi finito! Low-calorie, low-carb lovely veggie pasta dish!

DSC_3509.NEFDSC_3512.NEF

Hai zi ceva!

