Dovleac copt si couscous cu seminte

Standard

022

Da, chiar nu se poate mai sănătos de-atât…

Da, dovleacul se întoarce pe blog, mai gustos ca niciodată…

Da, este neapărat necesară o detoxifiere masivă după sărbători, când, btw, mi-am dat seama că nu-mi prieşte aşa bine carnea…

Şi-atunci mă întreb… Cum să nu-ţi placă o bucată generoasă de dovleac, tăiat cubuleţe cam de 2 cm în diametru, spălat şi curăţat de seminţe (nu şi de coajă!), alături de-o rădăcină de pătrunjel rondele şi vreo 3 cepe galbene mici pe jumătate, moscolite toate într-o lingură de ulei de măsline kalamata, o pişcătură de sare, una de piper negru şi puţin mix de condimente greceşti pentru cartofi (busuioc, cimbru, şi…. altele, pe care nu mi le-amintesc)… La cuptorul încins, pe hârtie de copt, până se-nmioaie.

Şi, evident, cum să nu le adaugi 50 grame de couscous pus la hidratat cu apă fierbinte ca să devină fluffy cum ne place tuturor… Şi ca să fie treaba sănătoasă, treabă şi mai sănătoasă câte-o jumătate de linguriţă de seminţe de in, susan şi dovleac.

Deci, cum să nu-ţi placă?

DSC_3471.NEFDSC_3502.NEF

8 responses »

  1. ce idee mega geniala aia cu cuscusul cu seminte! eu azi l-am mancat cu niste spanac, mmmmbuuuunnnn! ha! si cand te gandesti ca am pus inapoi in raft punga cu seminte de dovleac! maine ma intorc si o cumpar😀

Hai zi ceva!

