Tabbouleh cu quinoa

Standard

DSC_3373.NEF

Da, m-am simţit să menţionez că e cu quinoa pentru că văd mai peste tot salata asta făcută cu niţcaiva couc-cous când, defapt, la origine treburile stau puţin diferit. Adicătelea, tabbouleh de la mama lui arăbească se execută cu şi-anume bulgur; însă, dimineaţă, când şi-aşa mi se scurgeau ochii în dulap, am pus mâna pe-o pungă şi-am deşărtat-o în apă bolborositoare fără să judec serios decizia. Hell, puteam să fierb şi mâţa vecinilor în astfel de condiţii vitrege. Dar nu, thank God, suntem în post, deci dacă mişca, mă prindeam că ceva nu e în regulă…

În fine, nu contează până la urmă ce şi cum am pus, dar 100 de grame de quinoa crudă şi apoi fiartă cam 15 minute şi scursă bine, face casă yummy cu o lingură de ulei de măsline kalamata, o roşie tocată cuburi, o mână generoasă de pătrunjel mărunţit, puţin suc de lămâie, sare şi piper. Fără ceapă şi usturoi, că era pentru caserola de serviciu. Sadly. Dar a fost bun şi săţios, ideal pentru gerul de-afară.

DSC_3364.NEF

Trăiască fibrele zic!

PS: Acum mi-am amintit că vecinii n-au mâţă. No further comments necessary.

2 responses »

Hai zi ceva!

