Sote de vinete albe, praz si urechi de lemn

Standard

DSC_3080.NEF

Acum câteva săptămâni am văzut în Carrefour nişte superbe vinete albe de care auzisem până acum doar pe la emisiunile culinare, aşa că n-am putut rezista fără să cumpăr două bucăţi pe sistemul „văd eu ce fac cu ele”. Şi evident că uitat de ele în frigider – yup, story of my life.. – dar mi-a venit mintea la loc destul de repejor…. mă rog, nici chiar aşa, dar să zicem că la timp încât să nu trebuiască să le-arunc.

And so, am încălzit o lingură de ulei de măsline kalamata şi am sotat 2 vinete albe mici, tăiate cuburi (nedecojite) împreună cu un fir de praz rondele şi un ardei verde tocat cubuleţe. Separat, într-un bol cu apă fierbinte, am hidratat câteva bucăţi de ciuperci urechi de lemn preţ de 20 de minute, apoi le-am spălat bine şi le-am tocat. Le-am adăugat şi pe ele în sote, la final, când toate legumele se înmuiaseră.

Sare şi piper alb. Cous-cous cu bob mare (de la Băcănia Kosher) fiert în apă cam 10 minute.  Numa’ bun pentru o vineri de Post.

DSC_3079.NEF

One response »

  1. Pingback: Casserole/Budinca cu spirale de porumb si conopida romanesco | RookieFood(ie)

Hai zi ceva!

