Smoothie violet

Standard

Băi nene, m-am enervat rău la ultimul experiment cu laptele raw, ştiţi voi care, ăla de migdale care nu mi-a ieşit cum mă aşteptam… De atunci tot m-am gândit unde şi cum am greşit şi dacă nu cumva, prima mea încercare a fost pur si simplu, norocul începătorului. Aşa că am dezgropat aseară o punguţă cu 100 de grame de caju crud pe care l-am pus la hidratat peste noapte, în speranţa unui nou smoothie de te lingi pe degete. Azi, dupa săptămânala excursie în piaţă, am pus nucile în blender cu puţină apă şi surpriză (sau nu..): s-a făcut pastă! Deci CAJU RULZ! Am completat cu apă până la 1 litru şi l-am strecurat c-o sită fină din plastic.

De bucurie ce m-a invadat am pus 300 de ml de lapte raw înapoi în blender cu o banană bine coaptă şi 2 linguriţe de afine din dulceaţa ce şedea bine mersi în frigider cam din mezozoic. Şi-aşa am spart lungul şir de smoothie-uri verzi de care m-am legat în ultimul timp şi-am trecut pe ceva mai user friendly, de care să nu se mai strâmbe toată lumea:

Hai zi ceva!

