Musaca dezordonata

Standard

Îmi place tare mult musacaua, şi mai ales daca e vegetariană pentru că o simt mult mai savuroasă şi deosebită decât varianta carnivoră. Pe la începuturile blogului am mai postat o reţetă de musaca de legume, însă, e prima dată când execut aşa ceva folosind lactate şi sincer, mi-a reuşit experimentul!

Pentru 4 porţii, am folosit:

– două vinete potrivite;

– doi dovlecei tineri;

– o ceapă roşie şi una galbenă;

– un ardei capia;

– un ardei galben gras;

– sare, piper alb, ulei de măsline;

– 200 gr feta;

– un ou;

– un pahar de iaurt mic, de 175 ml (eu am folosit de 2%);

– 300 ml suc de roşii de casă.

Legumele se taie bucaţi măricele şi se moscolesc cu puţin ulei de măsline. Se coc la foc mediu, pe hârtie de copt până se înmoaie. Separat, se amestecă 100 gr de feta cu un ou şi un păhărel de iaurt. Se toarna sucul de roşii într-un vas termorezistent (eu folosesc unul de yena). Legumele coapte se amestecă uşor cu restul de 100 gr de feta, bine mărunţită şi se pun peste sucul de roşii. La final, se toarnă compoziţia de ou, iaurt şi feta. Se dă la cuptor până se rumeneşte frumos.

Have fun & eat musaca!

PS: O cheamă dezordonată pentru că nu are straturi bine definite iar legumele se pun care-ncotro.🙂

One response »

  1. Pingback: Casserole/Budinca cu spirale de porumb si conopida romanesco | RookieFood(ie)

Hai zi ceva!

