Lansarea ceainăriei Satya & a unui Rookie Chef în lumea bloggeriţelor culinare cu greutate

Standard

Se întampla săptămânile trecute când mă tot întreba Andie dacă mă contactase cineva de la Casa Satya… nu ştiam pentru ce, şi sincer, nu aveam să bănui ce avea să se-ntâmple ! Şi până la urmă uite că imediat cum am aflat că mi-s pe lista de invitati la evenimentul de lansare al ceainăriei Satya, numai la asta mi-a poposit gândul. And so, ca o divă, la 19.29 mă dădeam jos din maşină în faţa restaurantului (cum altfel?🙂 ) în timp ce jumătatea mea dragă făcea mişto de mine că defapt VIP-urile mereu întârzie… Ei bine, pot să fiu şi Bill Gates că tot nu pot renunţa la boala asta a venitului la timp. Aviz amatorilor, se ştiu ei care!

Anyway, să revenim la firul poveştii… Şi la fix 19.30 intru eu în curte, nu văd pe nimeni cunoscut, intru în restaurant, admir, sună telefonul. Conversaţie scurtă, ies pe terasă. Şi mă uit io chiorâş (as allways i might add…) şi parcă o văd pe Andie. Din păcate, eu nu vad bine la distanţă, hence, nu eram sigură că e ea (practic, treaba s-a derulat ca-n filmele cu proşti). Îmi aduc aminte că Anti-talent-în-bucătărie nu mai răspunsese la mailuri de 2 zile şi, dacă tot nu vad bine, mă decid s-o sun. Cât vorbesc, ma plimb de colo-colo (yep, it’s my new thing, să vedeţi ce haios devine la birou, gesticulări&co.), mă mai uit să văd dacă potenţiala Andie se transformă în adevărata Andie, dar nu fu chip. Mă aşez frumos la o masă şi pănă la urmă aterizez (din mila organizatoarei evenimentului) la masă de unde într-un final îmi confirm bănuielile. Şi aşa mi-am dat eu seama că:

– am nevoie de un nou control la ochi, sau să port naibii ochelarii de distanţă pe care s-a aşezat praful (asta dacă îmi amitesc unde i-am pus..);

– sunt o varză cu muuult mai imensă decât puteam să cred eu în visele mele cu ponei de cicolată şi poze frumoase, de vreme ce am avut ocazia să mă aşez lângă Catălina Zaharescu, fotograf extraordinaire. Eu, în general, nu-s o persoană lenesă, sau (foarte) grea de cap, şi jur că am început să citesc multe chestii legate de aparatul foto. Dar băi nene, în 5 minute am înţeles mai multe de la femeia asta decât din tot ce consultansem până atunci…

Cât dezbăteam despre f-uri, ISO-uri, balans de alb, storcătoare de verdeţuri şi alte asemenea, am băut kombutcha şi ne-am lăfăit într-un minunat desert: ananas şi măr caramelizate, pe pat de griş cu lapte, felii de portocală proaspătă şi îngheţată. Bun de tot şi mi-a plăcut mult ideea începerii cinei cu ceva dulce.

Am fost apoi conduse înauntru, etaj, minunata ceainărie. Pernuţe cât vezi cu ochii, lumină obscură, mobilier masiv de lemn maro închis, lămpi de sare, you name it, şi  declar cu mîna pe suflet că m-am simţit ca-n India. După momentul artistic a urmat moartea siluetei: plăcintă cu dovleac, un soi de souffle de legume, gratin de rădăcinoase şi mirodenii, avocado umplut, pastă tahini, falafel, plăcintă cu dovleac, salată cu quinoa, mix de pâine (chapatti, pâine cu salvie şi ceapă şi pâine cu mălai), suc de morcovi şi respectiv, de mere cu scorţiţoară….şi câte şi mai câte alte minunăţii de-ale gurii care lasă apă. Din păcate nu am apucat să le pozez pe toate, e cam greu să infuleci şi respectiv să scoţi fotografii decente in the same time.🙂.

Mi-a plăcut mult la Satya, m-am simţit foarte bine şi cel mai mult m-a bucurat faptul că le-am cunoscut pe bloggeriţe. Andreea ne-a încântat cu poveşti şi explicaţii privind ingredientele chinezeşti, şi-apoi am început negocierea unor lecţii de fotografie cu Cătălina, în schimbul unor ghebe de la Neamţ. Am aflat de unde se mai cumpără condimente în Bucureşti şi aşa am ajuns la concluzia că traiul de centru nu-i deloc avantajos în acest sens…. To sum up, aş mai reveni cu mare plăcere la Satya, indiferent dacă e vorba de-o după-amiază liniştită la ceai cu fetele sau de-o altă reuniune bloggerească; you name it, i’m there!

Hai zi ceva!

