Smoothie verde cu pepene galben de octombrie

Standard

M-am trezit ca o floricică azi, duminică de octombrie, şi-am decis să-mi fac piaţa, mai ales că tocmai constatasem cu stupoare ca frigiderul meu nu mai conţine nici urmă de chestii raw. Aşa am ajuns eu, ca pe lângă veşnicele, roşii, castraveţi, ardei, gogoşari, să mi se lege mâna de-un smoc generos de spanac proaspăt, caruia aveam să-i pun multe gânduri rele în salate de tot felul.  Aventura însă nu se opreşte aici, ci la 3 tarabe mai incolo când mă uit cruciş şi încep să mă îndoiesc că m-am trezit din somn la vederea unei lăzi mici cu pepeni galbeni. Tot mici. M-am apropiat curioasă, am pipăit câţiva, am mirosit, am decis: yup, pepeni galbeni în octombrie. Nu m-am putut abţine, mai ales că sunt un mare fan şi-am cumpărat unul. Am purtat cele 20j de mii de sacoşe cu grijă până acasă + 4 etaje de scări circulare – dacă nici asta nu te trezeşte din somn, nothing will!

Şi pentru că erau deja orele 12 şi nu mâncasem nimic, mi-am zis să îmbrăţişez lenea şi să mă opresc la masacrarea unei jumătăţi de pepene. And then, it got good şi blenderul mi-a făcut cu ochiul să experimentez ceva mai….. verde. Aşa că am ciopârţit jumătatea de pepene galben alături de o mână de frunze de spanac şi câteva frunze de ridiche. Un praf de scorţişoară, 4-5 picături de suc proaspăt stors de lime, blenduit insistent vreo 3 minute , finito:

2 responses »

Hai zi ceva!

