O altă salata cu iz de vara

Standard

Şi vara asta am abuzat masiv de toate legumele din piaţă şi mai nou, am un fetiş legat de roşiile galbene, aşa că în timpul vacanţei numai cu reteta asta m-am îndopat, fiind perfectă pentru zile caniculare:

– roşii galbene şi roşii🙂

– castraveţi

– ceapă verde

– ardei rosu

– ridichi

– caş de oaie (care fuse congelat în prealabil iar acum se desface foarte fărâmicios şi în concluzie, perfect pentru salata celor nedoritori de cubulete)

– ulei de măsline, sare.

– (ar fi mers şi-un dovlecel tânăr da’ n-am avut, însă dacă-l găsiţi prin piaţă nu-l ocoliţi, e foarte bun & crunchy)

Simplu de tot şi totusi atât de gustos…

Poftă buna!

4 responses »

  1. mmm, si mie imi place branza faramitata asa in salate. imi pare ca da un gust mult mai bun, se lipeste delicios de celelalte ingrediente, ce sa mai, branza faramitata rulz :p

Hai zi ceva!

