Smochine coapte cu brie si prosciutto

Standard

Spre surprinderea tuturor, abia acum o lună am făcut cunostinţă cu smochinele proaspete. De ce? Well, în primul rând nu locuiesc în Italia şi doi, în Românica sunt damn expensive… Dar până la urmă curiozitatea a învins şi-am cumpărat într-o zi ceva mai mult de jumatăte de kilogram, pentru experimente.🙂

După ce-am tranşat una (smochina that is) şi-am gustat-o cu şi fără coajă, am decis ca mai întâi să le includ în ceva reţete sărate, pe sistemul „mi se pare că se potriveşte”. And so, am convenit să mărit smochinele cu ceva felii de prosciutto şi câte-un bob de brie şi să le coc în cuptorul preîncălzit, la foc mic. Sunt gata când prosciutto devine crocant şi smochinele sunt moi. Ăsta e rezultatul:

Do we likey? I sure did. Se pot servi ca aperitiv, alături de rucola.

Enjoy and be brave!

6 responses »

  1. mno, am fost joi la fi-mea care mi-a servit un mic dejun de zile mari😀, cu smochine in prosciutto asezate pe paine prajita si rucola. of, ce bun, of ce bun😀 (offtopic: iaca de ce e bine sa ai copii😀 )

  2. Pingback: Cei mai simpli cartofi dulci la cuptor « RookieFood(ie)

Hai zi ceva!

