Salata de chestii proaspete, cas, busuioc si seminte de in

Standard

Na c-am zis ca tot din titlu🙂

Si asta e o reteta mult prea simpla pentru a fi postata anywere dar sa ne amintim totusi ca asta e un blog de rookie, asa ca bugger off si gura mica! Ca sa intelegeti situatia: mi-era foame cand am ajuns acasa de la serviciu si-am incropit rapid o salata de rosii, ardei, pe care am completat-o de minune cu niste cas proaspat de vaca, plimbat din Neamt c-o zi inainte, niste ulei de masline kalamata de-ala adevarat, de la mama lui (multumiri celor care isi mai fac pomana cu mine:)) ) o lingurita de seminte de in (mi se parea mie ca parca am nevoie de niste Omega 3…), frunze de busuioc de-ala pitic, sare si piper alb. Si cativa stropi de suc de lamaie, da’ nu prea multi.

Pofta buna!

5 responses »

  1. DOMN prezentabil, chel, ochi caprui, putin mai inalt decat Robbie Williams, grasun, curat, pasionat de gatit, CAUT domnisoara serioasa, par saten, ochi caprui, 1.60m, curata de asemenea, pasionata de gatit sanatos, dar si de matematica. Nu raspund barbatilor singuri. Contact pe email, rog foto.

    • Oh da, tocmai le primisem de la tara…rosii cat capul si cu gust inconfundabil… deja mi-e dor de ele, alaturi de o mega-sila de rosiile din comert care dupa miros iti dai seama cat sunt de stopite.. Mi-e si groaza ca suntem in plin sezon si sambata trecuta nu am vazut deloc in piata rosii adevarate de gradina… Si asta e valabil cam la toate legumele, de exemplu, mi se pare ca si patrunjelul care-l primesc de la tara are mult mai mult gust & aroma decat cel pe care-l cumpar din Bucuresti…
      ‘Nywayz, indeed awesome, da’ sa fie ingredientele de la mama lor!
      PS: BIG congrats pentru intalnirea cu Thomas Keller, i’m so jealous !!!

  2. Pingback: Cât pot eu de “pe scurt” despre experiența personală în căutarea cosmeticelor sănătoase | RookieFood(ie)

Hai zi ceva!

