Crema de branza home-made, cu verdeturi si ardei rosu

Standard

Am mancat vara asta de-a crema de branza de mi-a iesit pe urechi… De altfel, cam asa mi se intampla de regula cand:

  1. am o cantitate mare dintr-un ingredient anume si mi-e mila sa-l arunc ca-i pacat, asa ca trebuie sa gasesc combinatii noi & fara foc & rapid de executat (in cazul de fata branza proaspata de vaca);
  2. imi place la nebunie o anumita combinatie sau chiar un preparat final si insist cu el pana mi se ia complet cam un an, dupa care ar revin la vechile obiceiuri.

In cazul acestei reteta s-a lasat cu o combinatie a ambelor motive enuntate mai sus asa ca am prestat ceva simplu si usor: branza de vaci, un pahar de iaurt semi-degresat, sare, piper alb, paprika, marar si patrunjel tocate foarte fin, ardei gras rosu dat prin razatoare si scurs. A fost yumm ceea ce va doresc si voua!

Pofta buna!

Hai zi ceva!

