Ciuperci umplute cu cas si urda, la cuptor

Standard

That’s it really, am zis deja totul din titlu. Cas proaspat de oaie. Urda proaspata de oaie. De la tara. Ciuperci champingnon. De la Kaufland, n-am inca o sursa mai buna pentru ele. Deh, nu le pot avea pe toate…

Am curatat ciupercile bine, am indepartat pielita cand a fost imperios necesar. Le-am implut cu o combinatie delicioasa de cas si urda. Sare. La cuptor pana iese apa din ele si se rumeneste nitel continutul.

Yumm. Recomand.

Pofta buna!

PS: Sunt constienta ca ultimele postari au fost cam seci, simple, rapide, poate chiar boring. Da’ macar imi dau interesul. In plus, ma jur pe rosu ca pregatesc in timpul asta ceva epocal. Unii stiu despre ce e vorba, altii nu, but it’s gonna be great! Stay tuned!

2 responses »

  1. Suna bine! Fac si eu in weekend😀
    Apropo, am facut Gaspacho…mi-a iesit o scarbosenie, am aruncat-o, yuck.
    In reteta aia spunea sa pun legumele la blender si evident ca a iesit un fel de piure (mie nu prea imi plac nici mancarurile pasate, gen de bebelusi, nici amestecaturile de multe ingrediente) si desi am folosit cantitatile precizate acolo, a fost prea multa lamaie pt gustul meu.
    Ca sa nu mai zic crutoanele cuu usturoi si ulei de masline, care in mod normal sunt super bune, mie mi-au iesit niste anomalii la fel de scarboase ca supa. Succes total. Next!

    • Howdy!
      Gazpacho de regula nu se blenduieste, cred ca e prima data cand aud asa ceva..data viitoare taie legumele cubulete si lasa-le asa, fara sa transformi totul in supa-crema (btw, sa pui legumele cand apa deja bolboroseste, adica la temperatura mare). Si cu lamaia, pune cate putin si gusta mereu ca sa te opresti cand e gustul perfect pentru tine.
      Despre crutoate nu stiu ce sa zic pentru ca nu am inteles unde a fost buba, dar daca vrei, adu cartea la urmatoarea intalnire si transam problema.
      Zi faina!

Hai zi ceva!

