Tocanita simpla de fasole verde

Standard

Greu cu gatitul vara..sincer va spun, i dunno how i do it… M-a apucat foamea intr-o sambata de tipul „cea mai calduroasa zi din an” cand deja pofta de ceva-gatit devenise insuportabila..

Asa ca am decis relativ simplu: sa fie cu fasole verde si ceva carnita macra pe care o aveam in frigi si nu stiam ce sa fac cu ea.

Asa ca am curatat de capete si spalat individual cam 2 kg de fasole verde fideluta, proaspat culeasa de pe tarabele pietei Obor si le-am pus in fiert in apa cu sare (neaparat, legumele se fierb cel mai bine in apa care deja clocoteste cand le dam drumul in oala).

Asa ca intre timp, am tocat 2 cepe verzi, 5 catei de usturoi, un ardei verde si cam 450 de grame de pastrama de porc, un pic afumata si toate le-am pus intr-o tigaie la perpelit (fara ulei caci „sucurile” carnii au fost indeajuns).

Asa ca am taiat cam 3 rosii si le-am blenduit pana am obtinut suc de rosii.

Asa ca, dupa ce am testat fasolea s-o gasesc fiarta, am scurs bine din apa (lasand in oala cam 1/4 din zeama ce era initial) si am adaugat carnea cu restul legumelor si sucul de rosii plus ceva piper alb.

Asa ca am lasat la fiert la foc mic cam o ora, timp in care, evident, am fugit din bucatarie.

Asa ca asta mi-a iesit:

Asa ca pofta buna!

Hai zi ceva!

