Street Delivery 2012

Standard

Nu stiu altii cum sunt, dar experienta mea la Street Delivery fu a naibii de faina…. Ceea ce e deosebit de ciudat pentru ca locuiesc la Gradina Icoanei deja de peste 5 ani insa abia anul acesta am inceput cat de cat sa inteleg ce inseamna evenimentul asta. So, to sum-up, pentru je, SD a fost un amestec de muzica faina, teatru de strada de-nici-nu-iti-dai seama-ca-e-teatru, discutii despre obiective foto, accesorii hand-made, stropite din plin cu bere & limonada oh-so-yummy, carti de cooking la reducere de la Carturesti (bless them for my „The Bibendum Cookbook” luata la nesimtire cu 20 de lei muahahahaha) si evident concerte-care-se-aud-din-camera-deci-nu-tre’-sa-mai-cobor-in-miezu-actiunii (seriously, chiar si acum cand scriu ma bucur de zanganeala de calitate).

Cu toate astea, the-al-mai-tare-si-mai-tare moment a fost intalnirea dintre un Chef Rookie si cineva care chiar stie bucatareala: Andie, de la Andie’s Veggies. I’m not lieing, i have photo proofs:

Cum a fost? Pai am sarit la propriu pe femeie urland isteric ca sunt un fan al blogului, mi-a zis ca sunt primul ei fan (acuma nush daca din politete sau s-a simtit amenintata de entuziasmul meu neinteles, fiind probabil prima care o ia ca din oala:)) si mi-a altoit rapid o bucata de prajitura, poate-poate m-oi calma. Prajitura a fost Dumnezeiasca iar ea o dulceata de fata. Parol!

As mai fi vrut sa cunosc si pe alti bloggeri participanti la eveniment, in speta Kissthecook si Dulcegarii culinare, dar…..ce sa mai, sunt sincera: sambata intre 15.00 si 16.00 infulecam din 4 prajituri de-odata undeva in Drumul Taberei si duminica  intre 15.00 si 16.00 ma porceam eclectic cu o portie de penne milanese al forno la Trattoria. Nu mai am nimic de declarat pe subiect, mi-e si mie rusine ca am aruncat frumusete de oportunitate pentru sweet&sour da’ asta-i viata..cateodata nu gandesti..🙂

Mi-e greu sa scriu mai mult despre Street Delivery pentru ca 1. mi-e lene acum; 2. ma asteapta un  compot rece de visine in frigider, you know, with my name on it si 3. trebuie mers cel putin odata ca sa pricepi despre ce e vorba cu adevarat. Asa ca, atasez cateva dovezi incontestabile ale unui eveniment urban care nu trebuie ratat, macar once-in-a-lifetime.

 

 

 

Si concluzia:

Hai zi ceva!

