Aceeasi prajitura dar cu ciocolata

Standard

Cred ca e deja a treia oara cand fac o prajitura si folosesc reteta 8 sau 16 cum o numesc eu (8 linguri de zahar, 8 de faina, 8 de ulei, 8 de lapte, juma’ de plic praf de copt, 2 oua; sau varianta dubla) dar inca nu ma pot satura de ea. Mi se pare cel mai banal aluat de baza existent pe Terra, pe care orice Rookie e in stare sa-l faca indiferent de cultura culinara din posesie… Si combinatiile de gusturi finale este infinita: cu fructe proaspete – cirese, visine, prune, caise; fructe uscate, nuci, alune, fistic sau chiar toate astea combinate… ce sa mai, o feerie de arome dupa cum te taie capul. Pe mine m-a apucat nebunia intr-o seara cand aveam chef sa gatesc ceva rapid si dulce, asa ca in mai putin de 10 minute, prajitura-minune era in cuptor, lafaindu-se la caldura in noua forma de silicon. Asadar a fost un experiment 2-in-1: inaugurare de jucarie-noua-de-bucatarie si dezmat culinar cu ciocolata… what more can u ask for?

Am pus in ea cam ce-am gasit prin amicul meu the-frigi: cam jumatate de tableta de ciocolata amara maruntita la cutit, 0 mana generoasa de merisoare confiate, 2 linguri de esenta de rom si in loc de 8 linguri complete de lapte am pus doar 6, restul de 2 fiind cu whisky. Cam asta a iesit:

Din pacate forma nu s-a mulat perfect din cauza ciocolatei  care s-a lasat la fund (blestemat fii tu Newton si-a ta gravitatie de cacao) dar garantez ca s-a ras repejor din farfurie, in special cu un pahar de lapte rece alaturi.

Pofta buna!

Hai zi ceva!

