Thay red vegetable curry – sau experimente pe un preparat care nici macar nu stiu ce gust ar trebui sa aiba

Standard

Lenea si lipsa se inspiratie „este” mama postatului din an in Paste pe blog…Cam asta este deviza mea din ultima vreme, desi material culinar am tot avut la dispozitie, mai mult decat atat, sa nu credeti c-am stat nemancata! (nu ca asta ar fi o posibilitate viabila, judecand dupa numarul de kilograme de la bord🙂 ).

In orice caz, mi-am dorit foarte mult sa gatesc curry, inca de pe vremea cand urmaream cu ardoare „30 minute meals” a lui Jamie Oliver si-mi ziceam ca nu poa’ sa fie asa greu… Ei bine. nu e, but takes practice! Important e sa ai ingredientele mai de calitate, in speta pasta de curry si laptele de cocos (eu le-am luat de la Mega Image dar nu am fost asa de multumita de laptele de cocos, care in primul rand, nu era lichid!).

Asadar, se aliniaza spre sotare: un morcov, un dovlecel, o ceapa, cateva ciuperci champignon, un ardei rosu, toate taiate cubulete si inmuiate in putin ulei de masline (capacul pus). Cand sunt aproape gata (in like 10 mins), am turnat 100 ml lapte de cocos (mai bine zis grame, but whatever…next time i’m gonna make my own home made coconut milk!) si o lungurita generoasa de pasta Thay Red Curry si-am mai lasat pe foc inca 5-7 minute. Timpul insa depinde de cat de apos va place smacul asta thailandez…(si evident, de lichiditatea laptelui de cocos). Orezul l-am facut ca de obicei, deci nimic spectaculos.

A iesit interesant, m-a izbit simfonia de arome noi insa mi s-a parut cam dulceag, poate am pus cam mult lapte de cocos?!?!  ‘Nyways, data viitoate o sa scad la jumatate cantitatea, deci 50 ml…daca si atunci mi se va parea tot dulce, imi ridic palaria si zic b-bye experimentelor „so foreign from home”…cel putin pentru moment..

Pofta buna!

Hai zi ceva!

