Salata de iarna

Standard

Anotimpul asta scoata toata vlaga din mine… ba o zi e cald si insorit de-ti vine sa iesi la gratar in fata casei, ba o zi nu am deajunse haine in dulap sa pun pe mine (and believe me, am un dulap plin) de brrr-uiala ce e vremea asta mohorata si schimbatoare. In orice caz, racoarea imi provoaca un dor imens de caldura si respectiv de vremurile in care gaseam verdeturi si legume proaspete in piata si ma invarteam printre tarabe nemaistiind uncotro s-o apuc, de unde sa cumpar si ce sa gatesc cu ele.

Weekend-ul asta m-am ales totusi cu niste varza rosie din Carrefour, cu o gulie (s-o fi luat din Kaufland?! dunno, se gaseste peste tot oricum), 2 morcovi si-o radacina de patrunjel pe care m-am decis sa le combin in obtinerea unei salate care sa mai sparga din monotonia postului si sa-mi satisfaca totusi foamea si nevoia de cruditati, vitamine si chestii fresh. Asadar le-am razuit pe toate cat de fin am putut cu ustensilele din dotare si le-am condimentat cu sucul de la o lamaie, putin otet din vin alb, sare, piper, marar si patrunjel bine tocate. Cum ar zice Jamie Oliver – happy days!

Pofta buna!

One response »

  1. Pingback: File de cod, la cuptor, cu sos de rosii « RookieFood(ie)

Hai zi ceva!

