Prajitura cu prune

Standard

Dupa experimentul esuat al tartei cu prune, am promis solemn ca trebuie sa gasesc combinatia perfecta de aluat pufos (nu de alta dar pufos mi s-a cerut! Parol!) si fructe dulci ca altfel, cica nu e eligibila pentru toate gusturile. No comment. Asa ca, dupa indelungi prospectari ale pietei retelor de prajituri cu prune, am furat ideea de la verisoara care stie sa faca un singur lucru super yummy in bucatarie – praji pufi cu fructe (de regula erau visine). So, am rupt usa rapid  si ma vad ajunsa acasa in no time, cu adnotarile mirifice care aveau sa ma faca cea mai bucuruoasa girlfriend din lume.

Was so excited ca nici bine nu m-am schimbat de hainele de oras si deja bateam 2 oua cu 8 linguri de zahar, 8 linguri de lapte, 8 de ulei, 8 de faina, 1/2 plic praf de copt si un praf de scortisoara. Actually, reteta e cu cantitatile duble, dar pe vremea aia nu aveam o tava atat de adanca in care sa pot turna compozitia dupa reteta originala asa ca a trebuit sa adaptez… Moving on, prunele le-am spalat bine si le-am taiat jumatati iar apoi le-am asezat direct in tava tapetata doar cu hartie de copt. Cu coaja in jos. Peste ele am turnat amestecul lichid la care am lucrat mai sus cu un tel pana am facut muschi mai ceva ca la o serie de 60 de exercitii fitness cu ganterele mele de 2 kg pe care s-a asezat praful inca de cand le-am adus in locuinta🙂. Deci nota: a se cumpara cat mai repede mixer de viteza mare (preferabil 1000 W) . Salveaza vieti!

S-a papat cu multa pofta, cu lapte rece pana n-a mai ramas nici hartia de copt, therefore, me happy! Oricum, cred ca reteta are loc de imbunatatiri: cand o sa am mixer nou, voi bate albusul spuma si apoi o sa adaug restul de ingrediente… ma gandesc ca poate asa ar fi iesit aluatul si mai pufos.

‘Nyway t’was good, so pofta buna va doresc!

Hai zi ceva!

